tisdag 24 februari 2009

24 februari

avantasia - lost in space <3
typiskt min musik!

min man är allt bra go : ) sov asbra inatt, även fast jag vaknade ett antal gånger. men varje gång var han glad och go och låg och höll om mig :) somnade medans han ritade fint på min rygg :D AW (: sen var han glad på morgonen också innan jag kutade till bussen när jag pussa på han :) annars är han butter och vänder sig om, tycker mest att jag är irriterande och kittlar honom, men inte idag : )
sen var amanda sötsomsocker på skolan. you make my days honey !

pluggish till nk-piss-prov.. måste göra historia också, men läser igenom det fort innan redovisningen imorgon. det är inte så stor grej, nk'n är viktigare. sen imorgon måste jag göra två svinfeta grejor till hälsopedagogiken och göra en jävla massa matte. DET GÅR INTE!!
har inte blivit att träna ALLS, och det kommer inte bli det heller. får göra det under det efterlängtade lovet ist.
nån som vill hjälpa med hälsopedagogik? jag är apdålig.
hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar