onsdag 25 mars 2009

25 mars - nära nu!

snaaart blire stockholm! fredag till söndag! :)) johans mamma fyller 50 idag så vi ska åka till sthlm och hare trevligt! and we will indeed!

jag har varit lite småaggro idag. jag behöver lov igen. är så döless på samma kukmiljö hela jävla tiden.. alla människor med. nae, fan ska man bli busschaufför? då får man träffa nya människor hela tiden. i umeå typ! fan vad nice:) tänkte ju faktiskt på lastbil först, men faaan vad tråkigt att vara själv.. hum, jag vet inte. får överväga det där. men jag kommer nog hamna ute på vägarna iaf. taxi kanske? mja, ska då fan inte ha samma miljö hela dagarna. och då går ju varken tatuerare eller frisör. apa .. jag får väl agera frisör på fritiden.. (:
ah , efter skolan gick jag till intersport med mamma, och kramades lite med amanda, och sen gick jag hem, käkade lite, och sen på spinning. imorgon blire låååååång skoldag och sen träning. sen äre bara att packa järnet och sen bär det av! : D


amandaaaa du är bra!
och JAG ÄSLKAR MIN MAN! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar