söndag 29 mars 2009

29 mars - underbar sthlmsresa


hela helgen har varit så braaa. fattaaaa hur jävla SKÖNT det är att komma bort från boden och vila upp psyket! det går inte att beskriva:D
bodde iaf på ett av sveriges finaste hotell typ och hade bara bra människor runt mig = )
på fredan när vi kom så vandrade vi runt lite i området och kollade, sen blev det indiskt till middag. fan vad jag hatar stark mat, men åt ju ändå och blev asmätt.
lördan vandrade vi på stan. köpte en långärmad, en kortärmad, ett linne, långbrallor, tights och en jävla massa löshår:) det råkade bli så att allt var svart förutom långbrallorna (och håret såklart) ^^ sen blev det helenas krog till middag och det var så jävla gott! sen kom felicia : D när dom gick typ klockan ett så hoppade jag och johan i badkaret : ) och så skulle man ju ställa fram klockan så då blev den ju plötsigt två, men det hindrade oss inte, även fast vi skulle upp tidigt.. : )
söndag: frukost, packa, åka .. :( jag, mamma, mormor och morfar var på sushi biten sen! MMMMM :D längtat efter sushi i VECKOR!! nu är jag hemma och tare lugnt och gör ingenting:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar