söndag 5 april 2009

5 april - : D

jaaaha . längesen jag skrev nu .. har inget att säga :b allt är som vanligt.. älskar johaaan en massaaaa, hatar och stör mig på en massa saker och människor osvosv.

igår var vi ute en sväng. johan är het, amanda är bra och linnea blir snart 18!

fan också, jag var astaggad på att skriva nå långt , men jag har ingenting att skriva om! :D
är toksugen på godis idag, men orkar inte åka nånstans.. och kaffesugen. och johansugen. och ahfan, jag vill ha mycket och göra lite. ska man måsta hålla ut en till skolvecka innan lov? eller ska man vara sjuk lite? det är ju egentligen onödigt.. men hela jävla skolan är fan onödig. gör ingenting som är värt och alla bara klagar på varandra hela jävla tiden. det är tungt. som tur är kommer min sköna böna amanda och lyser upp dom flesta dagarna:)
och NU ÄRE DAGS FÖR SOMMAR! jag ska gå i shorts och linne även fast det regnar och är skitkallt! för det kan FAN INTE vara sämre än förra sommarn!
okej , inte linne. jag hatar linne. det får bli t-shirt ^^

nu äre nog. hejdå :))))))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar