onsdag 15 april 2009

15 april - solen stekeer

vi satt ute i solen idag och pelle hade nå papper eller någe i handen och mormor sa att hon kunde slänga det direkt i soptunnan, och så säger hon "den blåa eller svarta?". OCH DET ÄR EN BRUN OCH EN GRÖN! HAHAHAHAHAH :D
har varit hos mormor fram till nu med min lilla vilda. busat hela dagen! :) så nu ligger hon och sussar i värmen på balkongen och ser jävligt söt ut :)

förövrigt är jag jävligt deprimerad över att skolan snart börjar. det var jag redan i måndags. och så har jag en massa skolarbete som jag måste göra men som jag inte orkar med. skiter i allt sånt. är så jävla less.

snart middag, sen amanda. och om jag inte väljer att spendera natten med henne så myser jag väl med min johanälskling :) sen imorgon blire badet ........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar