onsdag 8 april 2009

8 april - LOOOV : D

hahahaha hahahaha aaaaaaaaaaahhhh FRIDA! ; D



kussarna kom förbi en sväng idag. dom kör från umeå, mellanlandar i boden och sen vidare till gällivare för att spendera påskhelgen där. sen stannar mina små änglar här i en hel vecka! :D så var hos mormor och morfar (där dom sover inatt) och käkade efter träningen, och nu har jag just kommit hem och duschat osv.
mycket skratt och många kramar blev det också(:

alexandra: "ett ögonlock" (egentligen då "ett ögonblick")
morfar : "så jävla retro kille". HAHAHAH morfar är 71 !! ;D

imorgon nångång ska jag ta bussen till skolan eftersom att jag glömde bokrer (^^), och jag antar att det är öppet, om inte så kommer mitt mvg i svenska skita sig. men det hare nog redan gjort.. och efter det köpa hårfärg (:
sen vet jag inte.. leka med vilda säkert:)
BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar